În ședința de Consiliu Local de luni, 29 martie, s-a votat noul Regulament privind taxa de salubrizare la nivelul Municipiului Drobeta Turnu Severin. Aceasta nu va mai fi plătită la casieriile Bratner, ci la cele din cadrul primăriei!

Așadar, în perioada 01.04 – 30.06.2021 toți utilizatorii casnici (persoane fizice) și juridice au obligativitatea să depună declarația de impunere pentru stabilirea taxei de salubrizare, urmând ca din 01.07.2021 să plătească factura de gunoi la Primărie, conform noilor reglementări.

În primul rând taxa de salubrizare va fi mai mică decât în acest moment și va scădea la 12 lei/persoană indiferent de vârstă. Agenții economici vor plăti în funție de tipul de activitate al firmei și de numărul de angajați.

Declarațiile de impunere sunt absolut necesare pentru încheierea noului contract și ele vor fi depuse în perioada 01 aprilie 2021 – 30 iunie 2021 după cum urmează:

–        Electronic la adresele de mail:  ditl@primariadrobeta.ro sau primaria@primariadrobeta.ro;

–        La sediul Primăriei pentru persoanele juridice;

–        La Direcția Impozite și Taxe pentru proprietarii de case;

–      La Direcția de Patrimoniu pentru proprietarii de apartamente (chiriași ANL, locuințe sociale sau case naționalizate);

Modele de declarații de impunere pot fi găsite pe site-ul Primăriei Drobeta Turnu Severin, https://primariadrobeta.ro/, sau la fiecare punct de depunere, dar și la asociațiile de locatari.

De asemenea, împreună cu declarație de impunere, contribuabilii vor aduce și câte o copie CI a fiecărui membru declarat, sau certificat de naștere și adeverință de la asociația de proprietari din care să reiasă numărul de persoane care locuiesc în imobil.

Cei care sunt plecați în străinătate sau din diverse motive nu locuiesc la adresa din domiciliu, trebuie să aducă acte doveditoare că nu locuiesc la acea adresă.

 Cine nu va depune aceste declarații până în 30 iunie 2021, inclusiv, începând cu data de 1 iulie 2021 obligația de plată se va stabili din oficiu, pentru fiecare imobil deținut, pe baza estimării unui număr de 7 persoane. Persoanele juridice vor fi facturate cu 2 tone de deșeuri pe lună!

,,De ridicarea gunoiului se va ocupa tot societatea de salubritate, care va cântări deșeurile și va emite către Primărie factura aferentă. Noi vom achita aceste facturi din taxa colectată de la contribuabili (persoane fizice și juridice). În perioada următoare vom demara o amplă campanie de informare cu privire la această nouă modalitate de colectare/plată și vom aduce la cunoștință, oamenilor, toate schimbările. Vom ajunge la fiecare cetățean în parte și vom explica toate detaliile Regulamentului votat astăzi.,, a precizat primarul municipiului Drobeta Turnu Severin, Marius Screciu.

Related Posts

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *